ZOEKEN

THEMA'S >FORUMS ES> HARDWARE > Problema Gain y Efectos Traktor en Universal DJ
Terug naar de onderwerpen BEANTWOORDEN

Problema Gain y Efectos Traktor en Universal DJ

Alex Teruel

3 Berichten
Gepost op 04/07/21 aan 16:25:05
0
0
Spain
Hola amigos!

Tengo una Hercules Universal DJ y el DJuiced va genial, pero por trabajo tengo que usar Traktor Pro 3 y he mapeado la controladora usando el archivo .tsi que proporciona Hercules y hay algunas funciones que no me van, como por ejemplo el Knob de Gain o los efectos, que sí que se mueven cuando uso la controladora pero que no salen por el sonido. ¿Alguien sabría decirme qué cambios tendría que hacer para tener las funcionalidades completas o me podría decir dónde encontrar el mapping completo para Traktor Pro 3.4.2?

Muchas gracias a todos,

Alex Teruel

User Experience Team

1523 Berichten
Gepost op 04/08/21 aan 17:57:52
0
0
Canada
  • DJControl Inpulse 300
  • DJControl Inpulse 500
  • DJ Console 4-Mx
  • Djuced
  • VirtualDJ
  • Serato
  • Traktor
Hello Alex,

Welcome to the forum. 

Sorry, due to covid lockdown, I cannot move so I can no longer access to a Universal DJ unit to test how it works.
Several years ago, I sent to someone a Traktor mapping update to set the gain on the rotary encoder (located over the pitch fader on Universal DJ) when the pads are in Cue mode, I can sent this mapping to you if you want, but I cannot test how the Effects are mapped in Traktor.   

Alex Teruel

3 Berichten
Gepost op 04/11/21 aan 23:40:00
0
0
Spain
That would be great!! 

User Experience Team

1523 Berichten
Gepost op 04/12/21 aan 09:46:11
0
0
Canada
  • DJControl Inpulse 300
  • DJControl Inpulse 500
  • DJ Console 4-Mx
  • Djuced
  • VirtualDJ
  • Serato
  • Traktor
Hello Alex,

Please accept my invitation on https://www.herculesdjmixroom.com/en-us/account/friends/ so that I can send you the modified mapping via the forum privayte messaging. 

Alex Teruel

3 Berichten
Gepost op 04/13/21 aan 16:41:04
0
0
Spain
Done, thanks!

User Experience Team

1523 Berichten
Gepost op 04/14/21 aan 17:28:49
0
0
Canada
  • DJControl Inpulse 300
  • DJControl Inpulse 500
  • DJ Console 4-Mx
  • Djuced
  • VirtualDJ
  • Serato
  • Traktor
Hello Alex,

Please look at https://www.herculesdjmixroom.com/en-us/account/messages/  ;as I have sent you there a Traktor mapping.